Support

Dringende vraag of IT-ondersteuning nodig? Ons IT-team staat voor je klaar.

Geniet altijd en overal van IT-ondersteuning

Heb je een acuut IT-probleem? Dan wil je uiteraard zo snel mogelijk geholpen worden. Om jou vanop afstand de nodige IT-ondersteuning te bieden, werken we met een handige applicatie: TeamViewer. Deze toepassing laat ons toe - met jouw toestemming - op je toestel in te loggen en vlot het issue te detecteren en te verhelpen.

Hoe werkt onze remote IT-ondersteuning ?

Wil je remote IT-ondersteuning van Disprimo? Check dan onderaan deze pagina welke applicatie voor jouw toestel geschikt is. Volg deze stappen om het programma op je toestel te installeren:

  1. Klik op de link om het programma te downloaden. Zorg er zeker voor dat je de juiste link voor jouw toestel (Android of Apple) selecteert.
  2. Er verschijnt een pop-up met de vraag om het programma te downloaden. Klik op ‘Run’ of ‘Uitvoeren’ om door te gaan.
  3. Klik – indien gevraagd – op ‘Accepteren’.
  4. Is de download voltooid? Dan start het programma ‘Disprimo Support’ automatisch op en zie je een ID. Communiceer dit ID aan onze helpdesk om remote IT-ondersteuning te krijgen.

Documenten

Watchguard SSL VPN – Windows

application/x-msdos-program

2.25 MB

Watchguard SSL VPN – Mac

application/x-apple-diskimage

1.87 MB

TeamViewerQS.exe

application/x-msdos-program

15.23 MB

PC Support Host

application/x-msi

21.33 MB

Mac Support Quick v14

application/x-apple-diskimage

34.1 MB

Mac Support

application/x-apple-diskimage

36.61 MB

Disprimo IT Support_2.exe

application/x-msdos-program

15.23 MB

Download hier onze app voor remote IT-ondersteuning

Wil je remote IT-ondersteuning van Disprimo? Volg deze stappen om het programma op je toestel te installeren:

1. Klik op de link om het programma te downloaden. Zorg er zeker voor dat je de juiste link voor jouw toestel (Android of Apple) selecteert.

2. Er verschijnt een pop-up met de vraag om het programma te downloaden. Klik op ‘Run’ of ‘Uitvoeren’ om door te gaan.

3. Klik – indien gevraagd – op ‘Accepteren’.

4. Is de download voltooid? Dan start het programma ‘Disprimo Support’ automatisch op en zie je een ID. Communiceer dit ID aan onze helpdesk om remote IT-ondersteuning te krijgen.

Voor Android

Voor Apple

 

IT zonder zorgen? Onze IT-helpdesk staat 24/7 paraat. Vraag naar de mogelijkheden voor jouw kmo tijdens een verkennend gesprek.

Plan een afspraak in